tirsdag den 2. juli 2013

Udsalg

Sommer udsalget er startet og jeg har stort set intet godt fundet. I hvert fald ikke, i forhold til, hvad jeg plejer. For det første har jeg ikke fundet særlig meget interessant, men når jeg så har er der selvfølgelig ikke noget i Viggas størrelse. Typisk, typisk. Det var meget lettere, da hun brugte størrelse 56. Der var sgu altid noget :-P

En lille smule har jeg dog fundet. Har du gjort nogle gode kup her under sommerudsalget - jeg tager gerne i mod tips ;-)

Et par nye Angulus sko. Hun fik et par magen til for et par måneder siden og hun er allerede ved at vokse ud af dem. 
Happy Days fra Ej Sikke Lej

Cardigan fra Mads Nørgaard

Flamingo t-shirt fra Mini Rodini


7 kommentarer:

  1. Ellers nogle ret fede ting der :D

    SvarSlet
  2. Jeg har købt sandaler - og efterårssko. Og lidt meget billige shorts i h og m. Og det er det. Synes egentlig heller ikke der er det helt vilde. Selvom den der cardi du har fundet er super fin.
    Kh. Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også virkelig glad for mit cardigan køb! :-)

      Slet
  3. Vildt lækre sager!
    Jeg har ikke købt specielt meget på udsalg, men har høstet nogle rigtig fine ting ved pomdelux lagersalg! Desværre kan banditten først passe det når han vokser en størrelse.

    Christina & Victor
    Vildbassen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Lækkert. Det er også meget rart at have lidt i skabet. Det brugte jeg meget, da Vigga var yngre og elskede at man bare kunne hive næste størrelse ud af skabet når det var tid :-)

      Slet
  4. Jeg elsker den cardigan fra Nørgaard. Hvor er den bare fed!

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig! Glæder mig så meget til at modtage den.

      Planen er dog, at hun først skal bruge den til efterår/vinter.

      Slet