tirsdag den 15. april 2014

Bobo Choses hos Smartkids + tip om 20% rabat

Smartkids har henover det sidste halve år fået rigtig mange af mine favorit mærker på lager! Jeg kan nævne Mini Rodini, Marmar Cph, Soft Gallery og Bobo Choses - nu mangler de blot Bang Bang Cph og så er de efter min mening dækket godt ind ;-) Jeg sætter stor pris på at kunne nøjes med at shoppe et sted. Jeg er ikke nærig men jeg gider altså ikke at kaste penge ud til fragt alle vegne!

Jeg shoppede lidt til Vigga hos Smartkids i går, så da jeg i dag opdagede at de startede 20% på alt jublede jeg ikke ligefrem. Det er fandme typisk! Men i skal da ikke snydes for tippet alligvel. Smartkids har nemlig 20% på lang størstedelen af deres sortiment de næste par dage... 
Jeg har fundet et par af mine favoritter fra Bobo Choses frem til jer. God shoppelyst! :-)



1. Leggings // 2. Top // 3. Heldragt // 4. T-shirt // 5. Top // 6. Bodystocking // 7. Buks // 8. Heldragt // 9. Bukser

1 kommentar: