tirsdag den 4. februar 2014

Travlhed

Som nogen nok har bemærket, så har jeg ikke været særlig aktiv på bloggen på det sidste. I fredags skulle jeg til mundtlig eksamen og forsvare min 1. års opgave og det lagde jeg meget energi i. På trods af dette gik det virkelig ækelt og det brugte jeg weekenden på at surmule over. Foruden mit surmuleri nød jeg også tiden med Vigga for mandag skulle jeg nemlig starte i min 2. praktik.

Jeg er ansat 32,5 time om uden og jeg er jo slet ikke vant til at være så meget væk fra Vigga. Så de næste 6 måneder bliver nok lidt hårde for os begge, men vi vender os sikkert hurtigt til det. Og selvom jeg er meget spændt på, hvad de næste 6 måneder kommer til at byde på, så bliver det aldrig sjovt at skulle undvære Vigga.

Selv synes jeg at jeg har været ret god til at opretholde aktiviteten herinde. Jeg har blogget mere eller mindre hver dag i en lang periode. Men jeg forudser desværre, at jeg får svært ved at opretholde aktiviteten. Dels fordi at jeg får mindre tid med Vigga, får mindre tid til at shoppe og mindre tid til at blogge om de ting jeg, så ikke længere, oplever ;-)

Jeg håber at i forsat vil følge bloggen, selvom der nogle dage vil være lidt tomt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar