lørdag den 16. november 2013

Hummel undertøj

 Vigga er jo ved at være en stor pige nu. Hun bruger størrelse 92/98 i tøj og det er ikke altid let at finde bodyer til hende. Derfor er hun langsomt begyndt at skifte over til undertøj. Hun er helt vild med at have undertøj på og temmelig sur ved ble-skift når det skal af. Hun er virkelig stolt at, at have fået undertøj på og viser os det flere gange om dagen. Dejlige unge. Vi er bare startet med nogle sæt fra H&M, som laver nogle ret billige i økologisk bomuld. Nu har vi prøvet det lidt af og har fundet ud af at det fungerer rigtig fint. Jeg var lidt nervøs for at det ville skille på maven, men det har vi slet ikke oplevet.

Forleden dag sad jeg og kiggede mig lidt omkring på Smartkids og opdagede de to nedenstående sæt. 2 virkelig lækre sæt undertøj, til piger, fra Hummel. Jeg synes de er SÅ fede og Vigga må i hvert fald eje mindst et af dem. Især det mørkelilla sæt er jeg vild med, men det er der desværre ikke i Viggas størrelse. Typisk! Det er det andet sæt dog og det er nu også meget fint.

I kan finde undertøjet lige her.

Hvad synes i - er det ikke fint?

3 kommentarer:

  1. Synes også den mørke farve er pænere men den lyse er også ret smart! Jeg kunne i hvert fald godt selv finde på at gå med det, høhø :P

    SvarSlet
  2. Så fint ! Tjalfe har også Hummel undertøj! Det holder sig flot vask efter vask synes jeg. Jamen mener altså man kan få det i små str. ? Måske smartkids bare ikke havde den mindste str. ?

    SvarSlet
  3. Vi er også glade for Hummel. Joshua er meget smal. Han er næsten 3 1/2 år og bruger kun str 86 i underbukser, hvilket man ikke rigtig kan få, så f.ekd H&M str 86/92 ryger ned :( Her passer Hummel str 92 - så det er vi glade for :)

    SvarSlet