torsdag den 19. september 2013

Reima Vinterovertøj

Vigga modtog forleden dag en pakke fra Reima. Vi var nemlig så heldige at vinde en valgfri flyverdragt, til Reima eventet, som jeg tidligere har skrevet om. Det var virkelig svært at beslutte, hvilken hun skulle have for de har et stort udvalg. Der er et hav af forskellige modeller, farver og funktioner. Inde på deres hjemmeside reima.fi/da kan man se en oversigt over deres forskellige produktniveauer. Dette synes jeg er gennemtænkt og brugbart, da man lettere kan finde den flyverdragt som passer til barnets behov. 

Efter en del overvejelse valgte vi en Reimatec model, som er vandtæt og åndbar til al slags vejr. Modellen vi har valgt hedder "Omar". Og lige netop denne flyverdragt havde jeg haft et godt øje til, da vi var til Reima event. Vatteringen består af 80% dun og 20% fjer. For at styrke Vigga selvhjulpenhed valgte vi flyverdragten, i en "babymodel" med to lynlåse. Den er blød og lækker og vi glæder os til at putte Vigga i den til vinter.






Udover flyverdragten fik vi tilsendt hue, luffer og vinterstøvler. 



Huen er af navnet "Erno" og er lavet af 100% uld. Indeni er der et varmt fleecefor og helt ærligt... Den er så blød at jeg har får lyst til at tage den på ;-) Vi valgte en bindehue, da jeg allerede sidste år har købt en elefanthue. Ellers har Reima også et stort udvalg af dem. 


Vi fik anbefalet nedenstående luffer af Reima selv. De hedder "Tepas" og er et par vandtætte handsker til spædbørn. De har lynlås og dette gør det lettere at få dem på hænderne. Derudover har de snelås.


Før Reima eventet anede jeg ikke, at de lavede vinterstøvler. Men det gør de altså. Jeg har jo ikke den helt store erfaring med vinterstøvler, da det er Viggas første vinter som gående. De virker holdbare og varme.


Vigga har prøvet alt overtøjet og det passer hende mægtig godt. Hun ligner en lækker lille bjørneunge. I må desværre vente lidt med billeder, da det er meget varmt for hende at have flyverdragt på inde. Hun bliver hurtigt utilfreds og så vil jeg ikke begynde at stå og tage billeder ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar