lørdag den 29. juni 2013

Knuthenborg

Da jeg var barn havde tog min mormor, morfar, oldemor, mor og jeg ofte i Knuthenborg Safaripark. Jeg elskede det og synes det var fantastisk. Vi havde en slags tradition med at vi kørte tidligt og købte morgenbrød med, derned, på vejen. Når vi ankom kørte vi ind ved deres legeplads, spiste morgenmad og derefter kunne jeg lege lidt inden vi kørte videre. Så kørte vi stille og roligt rundt derinde, kørte i abebus, besøgte tigerbur, klappede geder og alt hvad der hørte til. Til sidst sluttede vi af med en tur i Småland, hvor der var forlystelser for de helt små.
Jeg har derfor glædet, glædet, glædet mig til at skulle have Vigga med derned.

Det endte så med, at blive i dag vi tog derned. Vi kørte derned sammen med Viggas oldemor og oldefar (min mormor og morfar). Turen derned er jo lidt små lang men Vigga sov, stort set, hele vejen derned. Vi startede, som altid, ud med morgenbrød og en tur på legeplads. Dog ikke den samme legeplads, som da jeg var barn - for hold nu op, hvor var det hele bare lavet om. Det var dog kun til det bedre og der var kommet en fantastisk og sjov legeplads. Da vi havde spist og leget og ville køre videre begyndte det at styrt regne og det forsatte et par timer. Vi forsøgte at få det bedste ud af det alligevel og havde heldigvis pakket regntøj til Vigga. Så vi kørte lidt rundt og kiggede på dyr fra bilen, tog en tur med abebussen, så på lemuer og fik lidt frokost. Så stilenede regnen af og så kunne vi komme ordenligt i gang med at komme ud og kigge, og klappe, på dyrene :-)

Det var en smadder hyggelig dag og Vigga har virkelig nydt det. Vi skal helt bestemt derned igen inden sommeren er slut - måske en dag, hvor vejret er lidt bedre ;-)

Nu kommer der altså et billedespam som siger spar 10 :-P
















1 kommentar:

  1. Det ser sørme ud til at have været en rigtig hyggeligt dag :)

    SvarSlet