tirsdag den 12. februar 2013

Ynk, ynk

Jeg er blevet rigtig godt og grundig syg. Tror ikke jeg har været så syg siden Ea og Vigga smittede mig, med RS virus, for et år siden. Så jeg er pænt ynkelig og har bare ligget på sofaen de sidste par dage. Jeg forsøger at hjælpe med Vigga og har selvfølgelig været meget sammen med hende de sidste par dage. Men det er ikke de sjoveste og vilde lege jeg finder på.

Vi har et mini-projekt kørende i skolen og det skal fremlægges i morgen. Det kommer jeg desværre ikke til, at være med til og det ærger mig super meget. Især når man lige er startet i en ny klasse og er kommet i en ny studiegruppe. Men jeg kan jo desværre ikke gøre så meget ved det.

Så det er ikke de vilde ting som sker herhjemme disse dage. Men jeg vender, forhåbentlig, snart stærkt tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar