lørdag den 25. august 2012

Dagens ret:

Jeg er da ved, at være ret god til at huske at få taget billeder ;-) 
Nå men i dag har vi fået Mexicansk pastadfad. Jeg kan for en gangs skyld ikke tage kredit for, at have lavet mad. Det tog en evighed, at få Vigga puttet til hendes aften lur (hun er ved at blive afvent fra slyngevugge), så derfor besluttede Ea vidst at tage sagen i egen hånd. Hvilket stort set ALDRIG sker, hihi :-D
Pasta og ost er to favoritter her, så det smagte selvfølgelig dejligt. Tror dog jeg en anden gang ville rive fx gulerødder og squash i, så Vigga fik lidt flere grøntsager. Hun kan jo ikke rigtig spise salater endnu :-)
Der skulle forresten havde været sorte bønner i opskriften og det droppede vi (læs. jeg) altså. Vi har næsten lige fået chilli con carne og SÅ vild er jeg heller ikke med bønner :-P

Jeg fandt opskriften lige her.




2 kommentarer:

  1. Mums. Ideen er hermed snuppet til vores aftensmad :) takker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det var da så lidt. Det er næsten NYBH vi skal takke :-P Du må lige opdatere om I kunne lide det :-)

      Slet