søndag den 26. august 2012

Så blev det søndag

Så blev det søndag og dermed enden på ugen. Søndag er altid en lidt trist dag herhjemme, da det betyder Ea skal på arbejde igen i morgen, hehe. Vi saaavner hende, jo.
Fordi hun kun har fri i weekenderne, så nyder vi dem også ekstra meget!
I dag fik vi besøg af søde Cecilia og hendes Liam. Liam og Vigga er nærmest lige gamle (i forhold til Viggas korrigerede alder) og jeg synes det er super hyggeligt, at se hende sammen med andre babyer. I mødregruppen er hun, synes jeg selv, en smule tilbageholdende. Jeg synes ikke hun viser, bemærkelsesværdig, stor interesse for de andre børn men Liam var bare lige sagen <3
SÅ hyggeligt at have besøg af dem..


Resten er søndagen er bare gået med at slappe af og lege med Vigga. Et aftensmad billede vil jeg ikke kede jer med. Vi fik bare rester. Jeg fik dog lige bagt et par franskbrød til morgenmaden. 



5 kommentarer:

  1. Jeg spørger nok lige dumt - men kan det passe, at de skønne babyer ligger på en sansegynge fra Ikea? I så fald.. Har du selv lavet den hynde? Den er jo vildt fedt og meget pænere end den skrigrøde, der følger med..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er overhovedet ikke, at spørge dumt. Det er dog en sansegynge fra legeskabet. Jeg mener egentlig bare den hedder den orginale sansegynge. Dertil har vi bare købt den orginale hynde og lagt et tæppe fra Smallstuff rundt omkring. Det er ikke syet eller noget. Så jeg vil da tro man kunne gøre det samme med den fra Ikea :-)

      Slet
    2. Super - tak for det, det må jeg lige forsøge mig med ;)

      Slet
  2. Skønne billeder af børnene sammen. Og hun får da også pillet på mave og lår ;)

    SvarSlet