søndag den 6. maj 2012

Trætmor.dk

Gårsdagens "velkommen til verden fest" er nu overstået, og sikke en fest det var. En dag fyldt med god stemning, dejlige mennesker, lækker mad, godt vejr, fede gaver og en fantastisk, dejlig og glad Vigga-pige.

Vi overtog torsdag et ret nusset fælles-lokale, men efter lidt vand, sæbe, pynt og stor hjælp fra Eas forældre, kom det til at se helt hyggeligt ud.  

Pynten forsøgte vi, at holde i stil med min hjemmelavede invitation og det lykkes rigtig godt. Vi havde lavet små fugle, hjerter og flagranker i matchende farver :) 

Af mad blev der serveret smørrebrød. Min svogers veninde har en smørrebrødsbutik, hvor hun laver det mest fantastiske smørrebrød til de mest fantastiske priser ;) Hun kan findes Her. - Desværre fik vi ikke taget nogle billeder af maden, øv! 
Desserten blev lavet af Eas veninde og den vil jeg ikke skrive så meget andet om end; den smagte virkelig, virkelig, VIRKELIG godt og WOW, hvor var den flot :)







Fra en størrelse 44 til 62 - vores lille pige bliver så stor <3




  

2 kommentarer:

  1. Det er bare den fineste blog du har! Jeg er forbi for første gang og er jo helt opslugt af at læse (ærgerligt, at jeg er NØDT til at stoppe nu, så jeg kan nå på arbejde i tide!) ;)
    Jeg vender helt sikkert tilbage!:) Jeg venter i øvrigt pige nummer 2, og jeg er altså lidt forelsket i de fine fugle du/I har lavet som bordpynt til fejringen af jeres smukke Vigga. Måske lader jeg mig inspirere?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih altså - tusind tak for de søde ord. Det er, for mig, et KÆMPE kompliment at du har lyst til at læse med :-)
      Du er mere end velkommen til at lade dig inspirere. Er selv helt vild med de der love birds :-)

      Slet