tirsdag den 1. maj 2012

Travlhed...

Herhjemme har vi en uge probbet op med diverse, navnefest relaterede, gøremål. Derfor får jeg ikke skrevet så meget, både fordi tiden er knap men også fordi det jo er lidt hemmeligt, hvordan alt skal arte sig lørdag :)
Efter dagens gøremål i dag var klaret kom Viggas oldemor (min mormor) og hentede os. Vi var blevet inviteret en tur ud i deres campingvogn, i Dragør, til burger på grill. Hvem kunne sige nej til det? - Vejret var jo herligt :)
Ude på deres campingplads er der super hyggeligt og masser af dyr. Så da Vigga skulle sove kunne Ea og jeg jo passende bruge tiden på, at kikke os lidt omkring. Jeg er elsker dyr, så det er bare fantastisk at møde nogen. Der sker altså ikke så ofte her i København.
Jeg nyder, hver dag med Vigga og jeg ELSKER virkelig den alder hun har lige nu. Men jeg glæder mig også super meget til hun kan få glæde af sådan en tur...
Underskylder på forhånd for mit hår. Det kan godt blive lidt vildt når der er vind :D

 Nogle meget søde og snaksagelige, små, heste :)

 En af mange kaniner, som lå og fik lidt sol.
 Min morfar sendte os afsted med lidt grønsager til grisene. Det faldt vist i ret god jord.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar