søndag den 8. december 2013

Adventsgiveaway #3 - Vind en Kildemoses løbecykel fra Cykelshoppen

I denne uge kan en heldig vinder få tilsendt en løbecykel fra Kildemoses. Løbecyklen kan fåes hos Cykelshoppen.dk, som har et stort udvalg af både cykler og løbecykler til børn. Forresten har jeg luret at de har en masse tilbud bl.a. på Puky løbecykler, Kildemoses løbecykler og den trehjulede Winthercykel. Derudover har de alt, hvad man kan ønske sig af voksencykler, cykelhjelme og cykeltilbehør. Lige nu er der også gratis levering!

Løbecyklen som i kan vinde, fra Kildemoses, er 12", lavet i aluminium og har håndbremse på styret. Den heldige vinder kan vælge i mellem to farver; sølv/blå og pink/sort.

Kom til Cykelshoppen.dk her.

For at deltage i denne giveaway skal i blot:
1. Være fast læser af denne blog via Bloglovin'
2. Skrive en kommentar i kommentarfeltet herunder
3. Skrive hvilken af de 2 cykler i kunne tænker jer, hvis i vandt

Vinderen trækkes d. 15/12-13

Held og lykke til jer alle

- Indlægget bringes i samarbejde med Cykelshoppen.dk -

106 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - hvis jeg er den heldige ønsker jeg en pink/sort til min dejlige S!
    Glædelig 2. søndag i advent
    /Nina

    SvarSlet
  2. Øøøøj, den ville Aske elske at få i blå/sølv!
    Tumlesmor@gmail.com

    SvarSlet
  3. Uha viljen gerne vinde til min datter. Vores søn har haft stor glæde af hans. Så vores skal være pink/sort. :)

    SvarSlet
  4. Kamma ville da elske at drøne rundt på den pink/sort.. når hun bliver lidt ældre ;)

    SvarSlet
  5. Blå/Sølv til min skønne bassemand:) han ville blive ellevild!!!! lykke.line@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Min Vigga vil elske at drøne rundt på cyklen i pink/sort
    ditte.dybdahl@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Pink/sort ville være fedt!
    slettebjerg.isheste@gmail.com

    SvarSlet
  8. Den blå til min søn :-)
    trineborup@stofanet.dk

    SvarSlet
  9. Den blå vil være mere end velkommen hjemme hos os :)
    gry-le@live.dk

    SvarSlet
  10. Ville meget gerne vinde den pink/sort til min lille prinsesse! Måske det ville kunne styrke hendes motorik.
    Tina_Hansen_dk@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Min datter ville blive glad for den lyserøde :-)
    mette.knk@gmail.com

    mvh mette k

    SvarSlet
  12. Åhhhhr Vega ville så gerne have den pink <3 (eller hendes mor ville...altså til hende, Vega:))
    Igen stort tillykke med jeres smukke pige :)
    KH Lilletutogmor :) (kat_56@hotmail.com)

    SvarSlet
  13. Pink/sort ville da bare være for sej til prinsessen (der ellers stort set kun har drengeting, da hun arver fra fætter).
    smileygirl100(a)Hotmail.com

    SvarSlet
  14. Den blå er rigtig fin og den vil jeg gerne vinde :-)

    Kh Mette mette1530@gmail.com

    SvarSlet
  15. Pink/sort til Laura - Jeg har opgivet at Bjarke på 3 år skal op på en løbecykel. Han er alt for glad for sin Viking trehjuler :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Ville meget gerne vinde den sølv/blåNannakm@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Øj, den er sej!

    Den blå vil få et godt hjem her!

    SvarSlet
  18. Hvis jeg er den heldige, vil jeg meget gerne vinde cyklen, der er pink/sort! Sikken fin gave. Glædelig søndag aften til jer!

    Kh Mai Odgaard / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  19. Orv sådan en blå en ville min Villum være mega sej på!

    info@blueeyedflower.dk

    SvarSlet
  20. Den skønne pink/sort :) Den er virkelig fin til en dejlig pige
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  21. Sølv/blå til mindstemanden ville være skønt at vinde.
    Line

    SvarSlet
  22. Jeg ønsker mig den i pink/sort :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  23. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  24. Kunne rigtig godt tænke mig at vinde den sølv/blå til min søn :)

    SvarSlet
  25. Prøver lige igen!
    Den er godt nok fin. Den vil være perfekt i sølv/blå til lille fætter Casper i julegave, så vi krydser fingre.

    SvarSlet
  26. Min søn er lidt for lille endnu men det vil da være en fed ting at have klar til ham :)
    Jeg ønsker mig den i sølv/blå hvis jeg vinder.

    SvarSlet
  27. Oliver ønsker sig en løbecykel i jule/fødselsdagsgave, så denne giveaway er meget kærkommen. Vi er mest vilde med den blå cykel.
    Tak for en dejlig blog.

    SvarSlet
  28. Ønsker mig en i pink/ sort hvis heldet skulle være med mig. Mvh Maria Pihlmann, kompleksfunktionsteori@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg vil ekstremt gerne vinde den blå til min bonusnevø!
    nannatvchristensen@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg ville mega gerne vinde den blå til min Dejlige søn der så gerne vil have en løbe cykel derhjemme.

    Sofie@klintrup.dk

    SvarSlet
  31. Jeg ville mega gerne vinde den blå til min Dejlige søn der så gerne vil have en løbe cykel derhjemme.

    Sofie@klintrup.dk

    SvarSlet
  32. Vil gerne vinde den pink og sorte til min datter ;)
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg er med på den pink/sorte. :-)

    SvarSlet
  34. Nøj den er fino! Milja ville elske den blå!
    laagaardlau@hotmail.com
    // Line :-)

    SvarSlet
  35. Lækker præmie! Krydser fingre for blå/sølv :-)

    SvarSlet
  36. Pink! :D ♥♥ Glædelig jul ♥♥

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Hej,
    Super skøn præmie, som tilmed er på Ellens ønskeliste 😊 Hvis vi er heldige skal det være den blå version - hendes ynglingsfarve.

    SvarSlet
  38. Fantastisk giveaway... Ville meget gerne vinde den pink/sorte til Sophia.
    s_hansen1985@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Vi ønsker os den blå:)

    Julieniebe@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Så sej en cykel. Vi ønsker os den sorte/pink til Alma, hvis vi skulle være så heldige :)
    81helle@mail.com

    SvarSlet
  41. Uuuuhh dén kunne Elvira godt tænke sig i sort/pink :) lenecjensen(a)hotmail.com

    SvarSlet
  42. Min Elvira ville elske cyklen i sort/pink :)

    SvarSlet
  43. pink/sort til min lille Marie :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  44. Virkelig en fin konkurrence! Min datter har snart alderen til at få sin første cykel, så jeg krydser fingre for vi er de heldige vindere :-) Vi ønsker os den pink/sorte :-)

    Mvh. Jeanet (jeanet_kristensen@sol.dk)

    SvarSlet
  45. Kære julemand, i år ønsker jeg mig løbecyklen i blå og sølv.. Ikke til mig selv, men til min lille nevø.
    De bedste hilsner Dorte (dorte.zschau@gmail.com)

    SvarSlet
  46. Skøn konkurrence, som min lille pige ville blive super glad for at vinde - specielt den pink/sorte:)


    Mvh Lisa

    Ps. Har lige linket til bloggen til mine to veninder, som venter barn sammen til sommer. Glæder mig så meget til at møde den lille ny:)

    SvarSlet
  47. Den blå og sølvfarvede... Den er lidt for sej ;0)

    SvarSlet
  48. Den pink må det blive, det er trods alt begrænset hvor meget man kan påvirke en lille pige selvom man IKKE er en lyserød mor...
    - Sidse

    SvarSlet
  49. Den blå og sølvfarvede :-)

    SvarSlet
  50. Celine ville helt sikkert blive glad for den i pink/sort.
    Svea.madsen@gmail.com

    -Maria

    SvarSlet
  51. Vi kunne godt godt tænkte os den blå, hvis vi vinder (:

    SvarSlet
  52. Sølv/blå ville være et stort hit under juletræet hos os.
    Hilsen Ane
    anehoegh@gmail.com

    SvarSlet
  53. Den sølv/blå:-)
    KH Camilla
    /c1amillahtc@gmail.com

    SvarSlet
  54. Nej hvor er den bare fiiiin!! Den pink/sorte kunne min datter godt bruge :)

    SvarSlet
  55. Hvor er den fin, den ønsker min datter sig i blå/sølv. superfin.

    winni_r@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Kristian kan lige bruge en sølv/blå :-)

    chrtrine@ofir.dk

    SvarSlet
  57. Jeg tror den sølv/blå ville være et hit :-)

    SvarSlet
  58. Den lyserøde cykel ville blive et kæmpe hit hos min datter :)

    SvarSlet
  59. Den lyserøde cykel ville være et kæmpe hit her.

    bech-andersen@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Fed giveaway! Vi ønsker os den blå, drengene er trods alt i overtal herhjemme :)

    SvarSlet
  61. Vi ønsker os pigeudgaven. Den vil min yngste Prinsesse blive rigtig glad for
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  62. Pink ☆ super fine cykler ☆

    SvarSlet
  63. Kunne tænke mig den blå/sølv
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  64. Min mindste datter vil elske den sort/pink model <3

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  65. Ih sådan en lyserød en, vil min mindste godt eje!

    SvarSlet
  66. Pink/sort ville være et hit :)
    Line
    Linebach@stigdamen.dk

    SvarSlet
  67. Pink/sort ville være et hit :)
    Line
    Linebach@stigdamen.dk

    SvarSlet
  68. I sølv/blå til min dejlige krudtugle som ville eeeelske den:) hovdinghoff@hotmail.com

    SvarSlet
  69. Hvor lækkert, den vil vi rigtig gerne vinde:-)

    SvarSlet
  70. Pink/sort ville være skøn at kunne ligge under juletræet i år! Jeg krydser fingre alt hvad jeg kan :-)
    Hav en skøn december!
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  71. Den blå ville være alletiders.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  72. Sort ville min lillebror være elle vild med.
    Krydser fingre.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  73. Bjørn kunne helt sikkert bruge en løbecykler til sommer nu hvor vi bor på grus og det derfor er svært med en lille trehjulet.

    kamillab@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  74. Rigtig dejlig konkurrence. Den pink vil passe perfekt til min datter.

    Go dag
    Trine

    SvarSlet
  75. Ej hvor er de fede!
    Mikkel vil gerne vinde en (siger hans mor) og den skal være blååååå

    SvarSlet
  76. De er så fine! Luna ville elske at eje den i pink/sort :)

    Camilla Hansen, Camilla.d.h@ofir.dk

    SvarSlet
  77. Hello!
    amazing!

    I want to play with you, please enter my name...

    BLUE!!!!!!!!!!!!!!!

    bloglovin : sabo eva
    follower: sabo eva
    I post in my sidebar:
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    SvarSlet
  78. Den i pink/sort vil Dagmar blive rigtig glad for ;-)

    SvarSlet
  79. Den blå ville gøre lykke hos os :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  80. Jeg ville blive mægtig glad for den blå!! :-) Kh Trine (Trinestevn (a) yahoo . dk)

    SvarSlet
  81. Den lyserøde vil være et hit ;)
    Pluzek@hotmail.com
    KH Line

    SvarSlet
  82. Ihh vi ville gerne vinde den lyserøde :) Den ville være en vinder under juletræet! nanna-m-a@hotmail.com

    SvarSlet
  83. Blå sølv til min lille dreng :) han blev 1 år i november og render derud af - så det ville være perfekt med sådan en laber cykel :)
    margit

    SvarSlet
  84. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  85. Sort/pink! Håber jeg kan vinde denne til min mors vens lille datter! ;-)

    maidong12@hotmail.com

    SvarSlet
  86. Sølv/blå til den dejligste nevø man kunne ønske sig - mon ik han ville elske sin moster lidt ekstra hvis hun skaffede ham dette fede ride;) lykke87@live.dk

    SvarSlet
  87. Min søn kunne helt vildt godt tænke sig den sølv/blå :)

    SvarSlet
  88. Marius vil elske at drøne rundt på sådan en flot racer! Mowie@ofir.dk

    SvarSlet
  89. Jeg håber på en drengecykel til Luka!

    Nina_101085@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Ville fantastisk gerne vinde den i blå/sølv til min søn på 2 år🚲
    Julehilsner fra Christina (mrs_ayvali@yahoo.dk)

    SvarSlet
  91. Jeg vil gerne vinde den pink cykel!

    SvarSlet
  92. Pigecyklen <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  93. Jeg vil rigtig gerne vinde den blå og sølv til min søn på snart 2 år

    linda.boldreel@gmail.com

    SvarSlet
  94. Er helt vildt efter at vinde en blå/sølv cykel til min tredje og yngste søn på knap et år. Den, vi har, er slidt op. Så kunne det være fint hvis han for en gangs skyld får en helt ny ting og ikke lever af at arve efter sine storebrødre :-) Vh. Trine

    SvarSlet
  95. Ja helt sikkert deltage - gerne den pink og orange :-)

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  96. Åh den ville jeg gerne vinde, i sølv/blå :)

    SvarSlet
  97. iihhh det kan jeg bestemt godt bruge!!
    jeg er med og håber sååå meget på at vinde den lyserøde

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige!

    SvarSlet
  98. lille H ønsker sig den fine blå cykel
    suzane ditlev
    sanneditlev@hotmail.com

    SvarSlet
  99. Kender en prinsesse og hendes mor, som ville blive meget glade for en ekstra julegave, så ønsker mig den i pink/sort.
    Mvh. Anna
    anb@n-c.dk

    SvarSlet