lørdag den 9. november 2013

Photo Challenge: Yndlings serie i dit hjem

Det er lidt svært at vælge én enkelt yndlings serie. Men jeg er kommet frem til, at det må være How i met your mother. Grunden er at det er den eneste serie, som jeg har været vild med fra start til slut (okay, den er ikke helt slut endnu). Som regel synes jeg at de fleste serie bliver ringere og ringere med tiden. Skal ofte tvinge mig selv igennem de sidste par sæsoner og det ødelægger virkelig hele oplevelsen af serien. Men HIMYM har bare været sjov og genial hele vejen igennem - hvis noget er den kun blevet bedre og bedre!




Og forresten så GLÆDER jeg mig til næste sæson af Orange is the new black. Hvis den forsætter stilen, så kunne den nok godt snige sig op på yndlings status en dag ;-)

1 kommentar:

  1. Herhjemme svinger det meget afhængigt af humøret. Men for tiden er det også How I Met Your Mother der hitter. :)

    SvarSlet