mandag den 3. marts 2014

Noget om sociale meder #2

Jeg har fået nogle rigtig gode svar på mit forrige indlæg. Jeg har tænkt en del over et bestemt svar, hvor der bl.a. bliver nævnt at man via facebook måske kan kommme lidt tættere på sine læsere Jeg har også tænkt en del over hele bloglovin' konceptet. Det er jo via bloglovin' at jeg opfordrer jer til at følge bloggen. Men hvis man ikke er den store bloglæser så kan jeg godt forstille mig, at man ikke føler behov for at oprette en konto derinde.

Jeg har derfor besluttet at jeg vil give det der facebook en chance. Derfor har jeg forsøgt at bidrage med lidt derinde de sidste par dage.. Det kunne være hyggeligt, hvis i ville kigge derind :-)

Nå men for lige at remse op, hvor man nu kan følge bloggen:

Facebook - klik her

Bloglovin' - klik her

Instagram - klik her

Og så stopper festen altså også her ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar