tirsdag den 11. marts 2014

Forårshue

I andledning af det gode vejr har vi været ude og investere i en ny hue til Vigga. På trods af mange gode anbefalinger inde på Instagram og Facebook, så har det været lidt svært at finde den helt rigtige hue til Vigga. Enten synes jeg de har været for tykke, for tynde, for grimme ellers har de bare ikke siddet godt på hende. 

På vej hjem fra huejagt stoppede vi hos vores lokale børnetøjspusher Gavin og der fandt vi en hue, som sad rigtig godt på hende. Desværre kunne jeg ikke helt forene mig med farverne, da jeg virkelig ønskede mig et touch af neon. Men heldige som vi er, så tilbød ejeren af sy en efter eget ønske til Vigga. Hvis jeg selv skal sige det så er den perfekt og så passer den drøn godt til hendes thermojakke fra Bang Bang Cph! 




8 kommentarer:

  1. Eej sikke et fint indlæg du har lavet - dejligt at se huen passer så fint på Vigga :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det er også en meget fin hue - så det fortjener den bestemt :-D

      Slet
  2. Svar
    1. Jeg skal nok lige få lagt nogle billede ind af den på...

      Slet
  3. Hvor er den cool - Skønt I fandt frem til den helt rigtige løsning til jeres lækkermås

    SvarSlet