onsdag den 5. marts 2014

Fastelavnsboller

Ja jeg er altså lidt bagud med disse fastelavnsindlæg. Sådan er det pludselig at være blevet working mom i stedet for studerende (eller det er jeg jo i princippet også stadigvæk ;-)). Men i må bære over med mig.

I søndags var vi hjemme hos Eas forældre og Vigga lavede fastelavnsboller sammen med sin kusine og morfar. Hun er bare så god i et køkken og insisterer på, at hjælpe med det hele. Og hun er knald god til det! Dog kommer hun som oftest til at spise det før det når i skålen, på fade eller ligende.







2 kommentarer:

  1. Alba hun vil bare helst røre i gryden... Jeg tror måske jeg skal blive bedre til at inddrage hende når jeg laver mad...

    Hmm...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis hun er der, hvor hun bare helst vil røre i gryden så er det jo også helt fint :-D

      Slet