tirsdag den 25. februar 2014

Gang i kreativiteten

Nu er det jo Fastelavn lige om lidt og dette er en fantastisk undskyldning for, at få gang i al klippe klisteret. Vigga er vild med at lave pynt og ligeså er hendes mama. Jeg synes egentlig også det er meget hyggeligt. Derfor var Ea i weekenden taget i Tiger for at rippe den for krea ting. Man kan faktisk få overraskende mange fine og billige ting i Tiger. Når men de sidste dage har der været gang i værkstedet herhjemme og vi har både lavet en masse som familie, med dagplejebarn og med Viggas kusine. Det har været smadder hyggeligt og jeg skal nok lige få taget et billede af de ting vi har lavet en af de nærmeste dage.

Ea har lavet en "tønde", som de skal have med i legestue i morgen, hvor ungerne skal slå katten af tønden. Det bliver virkelig hyggeligt for dem og jeg er lidt ærgerlig over, at jeg ikke har mulighed for at komme med. Nu må vi se om jeg får en kattekonge eller dronning hjem :-D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar