mandag den 16. december 2013

Bagning og Kiddi Cutter

Som i måske har bemærket så er Vigga begyndt at hjælpe en del til i køkkenet herhjemme. Hun ELSKER at lave mad og bage, hvilket kan have sine udfordringer for køkkenet er ikke altid det mest børnevenlige sted at opholde sig. 

Alligevel har hun fået lov at hjælpe under skarpt opsyn og så har jeg hjulpet en del. Hun er meget interesseret i at skære ting ud og det har hun så fået lov til med min hjælp. Men en dag faldt jeg så over en børnesikker kniv på facebook. Det var Kitchen4Kids som havde lagt et billede op og jeg måtte straks se mere. Kniven er savtakket men kan må ingen måde skære i fingre. Alligevel kan den uden problemer skære i grøntsager, frugt og pølser ;-)

Jeg skrev den på Viggas ønskeliste, til hendes fødselsdag, og hun var så heldig at nogle af vores venner havde købt den til hende. Nu har vi prøvet den et par gange og den er fantastisk. Hun kan få lov at stå med den selv, uden at jeg står og ånder hende i nakken, hvilket hun sætter stor pris på. Desuden er den lavet i børnestørrelse og passer perfekt til hendes lille hånd.

Hvis i er helt tomme for julegave ideér til de små, så kan jeg altså klart anbefale denne kniv!

Så vidt jeg ved er Kitchen4Kids den eneste danske forhandler af Kiddu Cutter. Den kan findes lige her.







1 kommentar:

  1. Min datter fik en i fødselsdagsgave igår - vi glæder os så meget til at prøve den! :-)

    SvarSlet