onsdag den 11. december 2013

20% på ALLE kjoler hos SmartKids.dk

Jeg opdagede lige at der i dag er 20% på ALLE kjoler inde hos Smartkids. Der er SÅ mange fine derinde både til hverdag og fest. Det gode ved Smartkids er også at man kan få tøj derinde i alle prisklasser. Jeg er fx lidt lun på kjole nr. 6 som er fra Name It. Den er på tilbud til blot 135 kroner. Jeg overvejer selv at købe som til Vigga - for det er en virkelig fin hverdagskjole. 

Men foruden kjolen fra Name It så er alle julekjolerne også på tilbud. Der er bl.a. kjoler fra Mini A Ture og Hummel. Jeg fandt også kjoler fra et mærke jeg ikke kender som hedder "The Tiny Universe". Jeg er temmelig vild med de meget festlige kjoler og deres sort/hvide look. I kan finde mærket her.
1. AlbaBaby // 2. Loud Apparel // 3. The Tiny Universe // 4. Hust & Claire // 5. The Tiny Universe // 6. Name it // 7. Creamie // 8. Hust & Claire // 9. Little Pieces // 10. New Generals // 11. Mini A Ture // 12. Freds World 

Kom til Smartkids her.

2 kommentarer:

  1. Hej. Brugte du rabatkode på smartkids eller var rabatten fratrukket? Kan nemlig ikke se om der stadig er rabat? Mvh Maria

    SvarSlet