torsdag den 28. november 2013

Vigga laver juledekoration

I går lavede Vigga sin første juledekoration. Egentlig havde jeg sagt til hende, at den var til hendes oldemor og oldefar men da den var færdig fortrød jeg - ha ha :-D Den var simpelthen så fin og jeg kunne ikke klare tanken om at give den videre. 

Hun lavede den stort set selv. Jeg hjalp hende lige med at trykke leret ordenligt ud og så klarede hun stort set resten selv. Jeg bliver hver dag overrasket over, hvor meget hun kan og over, hvor meget man kan lave med hende. Det er smadder hyggeligt at kunne lave disse ting med hende og nu kan man virkelig begynde at mærke at hun er ved at være en stor pige :-D




Både Vigga og Eas dagplejebarn lavede en dekoration. Dog fik Eas dagplejebarn en del mere hjælp end Vigga ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar