torsdag den 21. november 2013

Photo challenge update

Jeg faldt på dag 11 af på den der photo challenge. Pludselig var der gået en masse dage og så kunne jeg ikke helt overskue at skulle lave en opfølgning. Havde egentlig regnet med at ingen ville være opmærksom på at jeg lige faldt af på den, men så heldig var jeg desværre ikke. Så nu må jeg hellere komme i gang. Jeg vil ikke lave et indlæg til hver dag for det bliver alt for mange, men jeg kan heller ikke lave dem alle i et. Så der følger nok lige et par stykker :-)

Et billede af din håndskrift:




Et billede af din mobil:


Nævn noget om den sidste film, du har set:

Det er lidt pinligt, men jeg kan overhovedet ikke huske hvilken film vi så sidst. Vi ser ikke så ofte film og det er tilsyneladende længe siden vi sidst så en. Måske vi faktisk skal helt tilbage til vi se Spies og Glistrup i biffen?! Nå det må vi altså bare lige sige. 

Spies og Glistrup var en temmelig underholdene film. Skuespillerne var fantastiske, historien var på en eller anden måde meget dragende og jeg kedede mig ikke på noget tidspunkt i filmen. 

Noget du er bange for:

Ingen tvivl der - min største frygt er slanger!!! Og jeg kan ikke helt overskue at skulle finde et billede af ligge ind. Det giver mig myrekryb ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar