søndag den 3. november 2013

Photo Challenge: Noget eller nogen du savner

Lige nu, i skrivende stund, hvor jeg sidder med snot i hele hovedet, ondt i halsen og hovedpine så savner jeg allermest sommerferie. Jeg havde to måneders sommerferie i år og jeg nød hver eneste dag. Det var fantastisk og vi hyggede os simpelthen så meget - ikke mindst fordi at vejret i år har været knald godt. Vi nåede at opleve en masse sammen med Vigga; Vi var bl.a. været i Knuthenborg, Zoo (op til flere gange), Tivoli, cyklet København tynd, været på strand, i Amagerfælled og på en masse, masse legeplader. Vi sluttede sommerferien af med en tur til Mallorca og det var bare fantastisk. Jeg elskede at Vigga bare hyggede sig og nød oplevelsen og det var dejligt at være sammen uden, at skulle tænke på mad, oprydning, vasketøj og alle de der hverdags ting.

Så lige nu savner jeg klart mere tid med Vigga, sol og sommerferie mest...





2 kommentarer:

  1. Ja det kan jeg godt forstå du savner, det ser super hyggeligt ud.

    Jeg ved ikke hvordan vejret er hos jer idag, men her skinner solen og jeg vil gå en tur i skoven sammen med hunden, det lugter ikke helt af sommer, men heldigvis heller ikke helt af vinter endnu ;-)

    Kh Camille.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det styrter desværre ned her og himlen er helt grå.

      Men det lyder som en god idé med gåtur i solen og så kan vi jo håbe at den kommer her lidt senere ;-)

      Slet