onsdag den 6. november 2013

Photo Challenge: 10 steder du vil se inden du dør

Øj. Det her var faktisk lidt svært. Jeg er ikke særlig glad for at flyve og har derfor ikke været udenfor Europa. Til gengæld har jeg været en del steder her på kontinentet og det har været rigtig fedt. Men jeg drømmer da uden tvivl om at se en masse steder som ligger langt væk. Jeg har kun sat 6 på min liste for det er steder som jeg VIL se på et tidspunkt og gerne sammen med Ea, Vigga og evt. kommende børn. De er sat i vilkårlig rækkefølge :-)

1. Canada 
Jeg har altid været fascineret af Canadas natur og dyreliv og det er altså noget, som jeg gerne vil opleve på lidt nærmere hold.


2. Beijing
Ea har før været i Beijing og snakker ofte om at skulle tilbage. Jeg tror Beijing er en fantastisk by og bestemt noget jeg vil opleve med Ea og vores børn


3. Great Barrier Reef
Great Barrier Reef og generelt bare Australien er en af mine drømme rejser! Til gengæld er det også den rejse, som nok varer længst. Men vi er nødt til at skulle afsted en gang.


4. New York
Selvfølgelig New York! Jeg er udpræget storby menneske og New York skal man da se.


5. USA roadtrip
Den klassike roadtrip til USA er selvfølgelig også på listen


6. Tokyo


4 kommentarer:

  1. Uha. Hvis jeg skulle lave sådan en liste ville jeg godt nok ikke kunne holde mig til 10 steder. Skønne steder du har med på listen. Der kom lige lidt nyt til drømmene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne nok også godt have fundet på et par til. Men dette var dem som jeg VIRKELIG gerne ville opleve :-)

      Hvilke steder lod du dig inspirere af?

      Slet
  2. Ja ja, jeg godtager det, men du får altså ikke mig med, det er jo nærmest ene storbyer ;-)'

    Kh Camille.

    SvarSlet
    Svar
    1. Aaaarh! Der er da både Australien, Canda og Roadtrip i USA. Men jeg er nu ualmindeligt glad for storbyer ;-)

      Slet