onsdag den 2. oktober 2013

Name It Strik

Name It er ikke den forretning, hvor jeg har købt mest tøj til Vigga. Jeg har ikke altid været ovenud begejstret for styles og så sad der ikke særlig godt på Vigga da hun var mindre.

Tilgengæld har jeg altid været vild med deres strik. Vi fik en dragt derfra, i gave, da Vigga blev født og den var virkelig varm og lækker. Derefter supplerede vi selv op med et par rigtig fine cardigans. Vi var smadder glade for dem og de blev brugt flittigt. I dag gik jeg så forbi newborn sektionen og NØJ, hvor er jeg skruk nu. Der hang jo de fineste små strik cardigans og dragter på rad og række.....

Newborn 
Mini

Og så må jeg lige nævne, at jeg var positivt overrasket derinde. Jeg synes de har fået en del fine ting derinde og jeg vender helt sikkert tilbage.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar