onsdag den 11. september 2013

Regnbuegave fra en læser

For lidt tid siden skrev en læser til mig, helt uopfordret, at hun meget gerne ville sy en regnbuekjole til Vigga. Og så gik der ikke mange dage før denne fine kjole lå i postkassen. Viggas skab buner jo ikke ligefrem af kjoler, men denne er mægtig fin til hende. Desuden er det meget betydningsfuldt for os, at en af mine læsere har tænkt på Vigga og syet denne kjole til hende. Vi siger tusind, tusind tak :-)

Jeg har set at hun en facebookside, hvor hun sælger nogle af hendes fine ting - bl.a. denne regnbuekjole :-) Siden kan findes her.





4 kommentarer:

  1. 1000 tak Louise
    I er nogen dejlige piger og følge har jo været med siden Vigga var 2 streger på en pind :-)
    fra min mave

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin. Den passer perfekt til hende. Og sikke en sød læser du har.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig fin! Og jeg har aldrig været i tvivl om, at jeg har de sødeste læsere i blogland :-D

      Slet
  3. Hvor er kjolen fin og hun er da super fin i den :)

    SvarSlet