søndag den 28. juli 2013

Fødselsdag på forhånd

Nogen, som i jeg, har fødselsdag på næste søndag. Jeg har dog en regel om at jeg ikke vil lave noget som helst på min fødselsdag, andet end at være sammen med Ea og Vigga (før i tiden Ea). Har ikke lyst til at skulle bruge min fødselsdag på at gøre rent og stå og bage i køkkenet en hel dag. Derfor holdt jeg min fødselsdag for familien i dag.

Faktisk gad jeg overhovedet ikke lave noget i år. Jeg gad ikke engang bage, hvilket jeg ellers normalt sætter stor stolthed i. Havde en idé om at vi blot købte et par Othello lagkager (yndlings kagen!) og nogle teboller. Ea ville dog ikke helt acceptere at vi ikke selv skulle bage boller, så det kastede hun sig selv ud i.

Det har været sindssygt varmt i dag (det har i nok ikke lagt mærke til) så vi holdt det ude i vores gård. Vi havde været i Tiger i går og købe en masse engangs halløj, så alt bare kunne komme i skraldespanden når vi var færdige. Dovenskaben længe leve!

Det har dog været en smadder hyggelig dag og jeg har fået gode gaver. Viggas kusine har været her og det en virkelig skønt at se de to sammen. Jeg er tydeligt at se, at de begynder at få mere og mere ud af hinanden.

Ignorer venligst velour på borderne, haha. Vi ejer ikke en rigtig dug og var desperate. Det var hvad vi lige kunne hive ud af skabet ;-)

P.s. Gæt lige hvem finger der har sneget sig med på kagebilledet?








Ingen kommentarer:

Send en kommentar