torsdag den 4. april 2013

Nyt til skabet

Jeg har ikke shoppet tøj, til Vigga, rigtig længe! Især når man tænker på, at det er mig ;-) Jeg købte enormt mange ting til januar udsalget - både af tøj og overtøj. Vi har derfor ikke manglet og det eneste jeg har investeret i er et par badebukser.... Hov! Og en jakke siger Ea i min øresnegl ;-)

Nu fik jeg dog abstinenser og har været nødsaget til at shoppe lidt. De kortærmede er købt lidt i håb om, at det engang skulle bliver sommer.



Sweatsuit fra Filemon Kid


Body u/æ fra Hollys

Leggins fra Marmar Copenhagen

Sweatsuit fra Mini Rodini

Body k/æ fra Smallstuff

12 kommentarer:

  1. Lækkert lækkert tøj!
    Hvad gør I egentlig med det tøj vigga ikke kan passe mere? :), Kan rigtig godt lide jeres smag.

    -
    Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Først tusind tak. Derefter et lille haha. Der er efterhånden en del, som har henvendt sig til mig ang. Viggas aflagte tøj. Til manges store skuffelse, så gemmer vi det faktisk. Jeg har solgt lidt, men det er stort set kun det som vi ikke har fået brugt. Af en eller anden grund har hendes tøj kæææmpe affektionsværdi for os og vi nænner ikke at skille os af med det.
      Derudover så er det stadig rigtig pænt og i god stand så, hvis der en dag skulle komme en lillesøster er det jo bare skønt :-)

      Men igen mange tak for komplimentet :-D

      Slet
    2. Hi hi : ) Har det på samme måde... MEN: vi fik jo faktisk en 2'er da den første var 3 år.. Og da jeg forventningsfuld pakkede hans fiiiine sager ud måtte jeg bare sande at osse børnemoden skifter. Meget af det havde jeg slet ikke lyst til mere!? Lyder virkelig latterligt, men fakta er at nu gemmer jeg lidt af det med meget stor affektionsværdi og resten må videre. Og jeg tænker at hvis jeg får en 3'er en dag vil jeg elske at købe nyt. Men hemmestrik mv. bliver..
      Kh.Sofie

      Slet
    3. Du har helt ret og vi har selv været inde på det. Men lige nu er det en god undskyldning for at gemme tøjet :-P

      Slet
  2. God smag siger jeg bare :)
    Lækre og smarte sager

    Hilsen Lisa

    SvarSlet
  3. Fint tøj :)
    kender godt det med abstinenser :D
    PS din blog ser pisse godt ud med den nye header ;)
    Smil fra Meena

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!!! Jeg er også selv, svært, tilfreds :-D

      Slet
  4. Hvor shopper du Filemon? Den heldragt MÅ jeg da bare have til Mikas - men kan kun finde den i koral :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har shoppet i min lokale bprnetøjsforretning :-)

      http://helle-gavin.blogspot.dk

      Slet
    2. Nej nej nej den med pandaerne er for sød! Den må min lille Emilia vidst også eje. Fine sager. :) og kender godt det med abstinenserne når der går for længe mellem shopperiet. ;) er helt glad for at Emilia så småt er på vej op i en ny str. Så jeg igen må købe noget. Hehe

      Slet
    3. Haha. Det kan jeg godt forstå. De bliver jo også længere og længere i størrelserne og det er jeg sikker på kan fremkalde en masse abstinenser ;-)

      Panda dragten er virkelig skøn. Jeg har ledt efter den, i Viggas størrelse, læææænge. Jeg har skrevet til en masse butikker og endda mini rodini selv. Nu fandt jeg den endelig og endda kun til sølle 166 kr. Men den er desværre allerede udsolgt.

      Slet