onsdag den 16. januar 2013

Smoothie

Jeg forsøger virkelig at variere alle Viggas måltider. Det kan til tider godt være en udfordring, men har købt alverdens bøger til inspiration. I går besluttede jeg mig for, at lave smoothie til eftermiddagssnack. Jeg har aldrig lavet det før og har googlet lidt rundt for lige at se, hvordan man bærer sig ad. Ved ikke om jeg fangede idéen, men jeg forsøgte og smed lidt ingredienser i blenderen. Vigga kunne i hvert fald godt lide den :-)

Jeg lavede den på slum men her er, hvad jeg ca. kom i - alt økologisk selvfølgelig :-)

Opskrift:
1 banan
100 gram bærmix (jeg havde på forhånd kogt dem i ét minut)
3-4 dl A38


3 kommentarer:

  1. Lyder meget rigtigt ; )
    Du kan osse putte avocado og gode kold pressede olier sammen med div blød frugt og bær.
    Velbekomme : )
    Kh. Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Arh - det lyder jo meget lækkert. Hvordan er forholdende med det olie der?

      Slet
  2. Med olien bruger jeg det samme som jeg ville i gøre i grød. En god tsk i en portion/pr person. Livets olie, hørfrø, god tidselolie.
    Kh. Sofie

    SvarSlet