lørdag den 13. oktober 2012

Indkøb

Jeg opdagede, for kort tid siden, noget forfærdeligt! Viggas str. 80 garderobe var stort set ikke eksisterende!!! Her var ramaskrig. Så måtte skynde mig, at få lavet om på det.
Hun bruger i øjeblikket str. 74 og vokser ikke ud af hendes tøj i morgen. Men tror ikke der går, så forfærdeligt længe. Nu, hvor hun skal op i en 80, så har jeg for første gang kunne købe Pomp De Lux. Yay! De har nogle virkelig fine ting, til rigtig fine priser.
Jeg har købe en del mere. Men har ikke fået taget billeder og andet er endnu ikke kommet. Så der vil nok komme flere billeder.


3 kommentarer:

  1. Uhhh jeg elsker Pomp de luxe, vores store pige har rigtig meget af det..

    SvarSlet
  2. Louise, I bliver SÅ glade for vesten, vi har den i mørk grå til Inger og I love it... Vi også bukserne med sløjfen. Vigga bliver da for lækker :D

    SvarSlet