torsdag den 20. september 2012

Har været fraværende alt for længe

Øv. Jeg har slet ikke haft overskud til, at blogge. Det er egentlig heller ikke fordi der er sket SÅ meget spændende de sidste par uger. Først var Ea syg, så blev Vigga syg og så fik jeg betændelse i min visdomstand, som spredte sig til hals. Så jeg er ret træt lige for tiden, hehe.
Men nu er vi vidst alle ved, at være på toppen igen og overskud til bloggen vender forhåbentlig tilbage.

Men, hvad er der sket siden sidst. Tænke, tænke... Aha! Vigga og jeg er startet til svømning og babytummel. Det er super hyggeligt og Vigga nyder, at være afsted. Der er selvfølgelig plusser og minusser ved begge, men generelt er det godt.
Derudover vokser Viggas tænder med lynets hast og hun har nu fået 4 oppe i overmunden (foruden de to forneden). Især de to fortænder i overmunden vokser meget og jeg fornemmer, at de nogle dage genere hende en del. Det er ret synd, for tænker det jo kan blive ved længe. Men... Hun er tapper er hun.

Jeg har desværre ikke fået taget, så mange billeder på det sidste :-( Men her er, da lidt af dem jeg har <3


-->

1 kommentar:

  1. Jeg faldt helt tilfældigt over jeres blog og bliver da nødt til at følge med :)
    Jeg har selv en lille dreng, født 2 mdr. for tidligt i dec. 2011 :)

    Min dreng (og datter) kan følges her minemirakler.dk

    SvarSlet