mandag den 7. maj 2012

Uh!

D. 16. juli 2009 skulle vi havde sidder i The O2 arena i London og havde overværet en koncert med selveste Michael Jackson. Skuffelsen var stor, da vi under én måned før får beskeden om at The King Of Pop er afgået ved døden. Vi tog til London en uges tid alligevel og selvom det var en god tur var det bare ikke helt det samme.
Nu er det så blevet tid til et lille plaster på såret. Jeg opdagede via en ven på facebook, at Cirque Du Soleil laver en Michael Jackson Immortal World Tour og de kommer selvfølgelig til Danmark. Min første tanke var, at vi i hvert fald ikke skulle med, da Vigga under ingen omstændigheder skal passes. MEN.... Det er først i Oktober og selvom jeg er stolt af at være pyller-mor, så er jeg altså heller ikke så pyller at jeg vil have et barn på næsten 11 måneder som aldrig er blevet passet!!
Så sidst i oktober skal Ea og jeg i Parken og forhåbentlig se et helt fantastisk show! Har dog lidt (læs: meget) dårlig samvittighed i forhold til Vigga. Men den tid den sorg. Lige nu vil jeg bare glæde mig!!! :D


2 kommentarer:

  1. Kom lige forbi jeres blog og læste fødselsberetningen, som gav mig i et sug i maven. Blev selv indlagt 31+4 på fødegangen på Hvidovre Hospital på grund af truende tidlig fødsel. Havde en masse plukveer og livmoderhalsen var forkortet. Det var en infektion som havde sat det hele igen. Heldigvis holdte jeg mindreng i maven og han blev født 38+1. Men det er alligevel vildt at læse jeres historie. Vigga har jo klaret det hele så flot og er en skøn lille pige <3

    SvarSlet
  2. Hej Anette.
    Det er en helt særlig og skræmmende oplevelse og få i sin graviditet. Hvor er det bare fantastisk at du fik holdt på ham indtil han selv var klar til at komme ud :)
    Jeg husker at jordemøderende også håbede på jeg havde en infektion, da man så højst sandsynligt ville kunne gøre noget ved det. Dette var desværre ikke tilfældet.
    Tak for de søde ord om Vigga og dejligt du lige skrev en lille hilsen.
    Louise

    SvarSlet