søndag den 5. januar 2014

Sidste feriedag og en tur i Zoo

I dag er min sidste feriedag i meget lang tid. Det har været ubeskrivelig dejligt at være sammen med VIgga 24/7 de sidste 3 uger og jeg kommer til at savne hende i morgen. Men i morgen er dagen hvor jeg starter på at skrive 1. års opgave og om et par uger skal jeg til eksamen. Gisp! 1. februar starter jeg så i praktik og har først ferie igen omkring d. 1 august.

Derfor ville jeg bare hygge med Ea og Vigga i dag. Uden praktiske opgaver, vasketøj og alle de der ting. Derfor tog vi en tur ind i Zoologisk have. Vores årskort er også ved at udløbe så det skulle vi jo lige udnytte ;-) Vi har ikke været derinde siden i sommers og det var en helt anden oplevelse med Vigga end sidst. Nøj, hvor var det bare sjovt. Hun oplevede virkelig dyrene og hele haven på en helt anden måde. Og hun var meget mere fokuseret og interesseret end, hvad vi ellers har oplevet. Kæmpe succes og vi skal hurtigt have fornyet de årskort.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar