mandag den 13. januar 2014

One of those days

Det er sjældent jeg laver "brokke-indlæg" men dette har virkelig været en af de der dage. Jeg er i gang med at skrive eksamensopgave på studiet og det hænger mig allerede lidt ud af halsen. Det er egentlig spændende nok og jeg er rigtig glad for min gruppe, men min hjerne er altså lidt fyldt op nu. Trænger til at tænke på ingenting i bare 5 minutter.
I går aftes fik Vigga så lidt små feber, men var egentlig frisk nok. Da vi så kommer i seng i går aftes er hun brændende varm og har det virkelig skidt. Hun taler og siger små lyde i søvne, kaster sig rundt og ja... Hun er bare brand varm. Så hele natten er fra min side gået med at være bekymret, vågne konstant og tjekke min lille pige, give panodil og jeg ved ikke hvad. Jeg vil gætte på at jeg har sovet ca. 4 timer fordelt ud på natten og da uret ringede klokken 7 var det ikke ligefrem lysten der drev mig ud af sengen. Men jeg skulle jo mødes med min gruppe for der er efterhånden noget af et tidspres efter os.

Da uret så ringede fortæller Ea så at hun også er blevet dårlig og måtte derfor efterlade to syge piger hjemme, hvilket jeg var rigtig ærgerlig over. Har haft dårlig samvittighed overfor Vigga hele dagen, da jeg hader ikke at være hos hende når hun er skidt. Det blev ikke bedre af at Ea skrev til mig at hun havde spurgt efter mig som det første da hun vågnede. Men jeg kom da afsted og mødtes med min gruppe. Vi fik også lavet en del, men må indrømme at der var perioder på dagen hvor jeg knap kunne holde mine øjne åbne.

Da jeg så endelig kom hjem til min lille pige og min stakkels kone var jeg absolut intet værd. Jeg har bare siddet og stirret ud i luften og måtte også lige tage mig en lille lur. Det har virkelig været en af de der dage, hvor man bare føler at man ikke er lykkes i noget som helst....

2 kommentarer:

  1. Sådan nogle dage har vi alle sammen en gang imellem. Sov godt! Dagen i morgen bliver meget bedre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jelena! :-) Dagen føles allerede meget bedre - bortset fra at morgenen startede ud med at Vigga tog hovedspring ud af sengen...

      Slet