torsdag den 19. december 2013

Juleferie

Jeg har endelig juleferie og jeg har glædet mig! Må indrømme at jeg er kørt lidt træt i mit studie her de sidste par uger. Vi har haft virkelig mange opgaver oven i hinanden, undervisning hele dagen og ingen tid til at fordybe os i noget. Så det hele har bare været et stort rod og har afleveret den ene lorte opgave efter den anden. Men nu er det overstået.

Nu vil jeg nyde at jeg har juleferie indtil d. 6. januar og vil bare nyde tiden med mine to yndlings piger <3 I morgen får Ea også juleferie og så skal vi ned og hente juletræ. Vi glæææder os til at tage Vigga med ned og vælge et fint træ og komme hjem og pynte det. På tirsdag holder vi juleaften sammen med min familie og det er os som skal holde jul herhjemme. Jeg stresser allerede lidt over det, men har heller ikke lige haft overskud til at få planlagt noget. Men det skal der laves om på i morgen.

I dag har jeg bare hygget mig med Vigga, Ea og Eas dagplejebarn. Her til aften har Vigga og jeg lavet lidt julepynt og det var smadder hyggeligt. Hun er blevet rigtig glad for at lave krea ting og især maling er et hit.

For kort tid siden lagde en bekendt et billede, på Instagram, af en Rudolf lavet af børnehænder og børnefod. Den er virkelig sød og sådan nogle har Vigga og jeg lavet her til aften. Den er smadder fin og vil da lige dele den med jer. Forresten ligger mit bekendtskab ofte inspirerende billeder ud - i kan følge hende her - hvis i har lyst :-)


1 kommentar:

  1. Hvor fint. :)
    Jeg troede lige det var en pyntemynthe kreation da jeg så det først. men det var det ikke kunne jeg jo så se på linket (men MyLittleBettie er jo ligeså kreativ!)

    Men har du kigget på Pynthemyntheogmor bloggen? Hun laver nemlig også rigtig meget kreativ med sin datter og de laver en julekalender hvor de hver dag laver kreative ting og det er Mynthe der laver dem så det hele er noget for børn. Man kan også stadig se den for sidste år og der er altså rigtig mange gode ting imellem. Jeg har taget flere idéer med i den børnehave jeg er i.

    Ville bare lige skrive det, ved jo ikke om du kender den. :)

    I må have en rigtig dejlig juleferie sammen - det er så skønt at følge med i jeres blog. :)

    SvarSlet