søndag den 10. november 2013

Viggas fødselsdags ønsker

1. LEGO Education // 2. Chiffontørklæder // 3. DVD'er med Bamse og Kylling //  4. Jeppe bøger // 5. Remo kids bongotromme // 6. Ansigtsmaling uden kemi // 7. BObles Donut // 8. Kaj bøger // 9. Børnesikre køkkenknive // 10. Værktøjssæt til modellervoks // 11. Puky løbecykel // 12. Bøger med Bamse og Kylling


Om præcis én måned fylder Vigga 2 år. Det er helt vildt, som tiden flyver kan kan slet ikke forstå at jeg snart er mor til en 2-årig. Jeg elskede baby-tiden og kunne nogle gange godt bekymre mig om, om jeg ville elske tumlinge tiden ligeså meget. Men om noget så elsker jeg det endnu mere. Det er fantastisk at se hende udvikle sig og blive frækkere og sjovere for hver eneste dag. Nu begynder hendes ord så småt at komme på og jeg glæder mig til at hele den sproglige verden for alvor åbnes op for hende. Hun er det mest fantastiske væsen og lige når man tror man ikke kan elske nogen højere, så vokser kærligheden til hende alligevel dag for dag.  

2 kommentarer:

  1. Hejsa. Gode ønsker. Den løbecykel der er vist er den store model, som første er fra 3 år og op. Den model der hedder LRM er fra 2 år og passer perfekt til Vigga...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ditte,

      Jamen det er skam også den lille hun har ønsket sig. Jeg tog bare et tilfældigt billede. Men alligevel tak for tippet :-D

      Slet