fredag den 1. november 2013

Photo Challenge: Mit sidste køb

Sidste år havde Vigga nogle rigtig fine og gode strikveste. Vi var virkelig glade for dem og de var gode at have under flyverdragten på de rigtig kolde dage. Derfor må hun have et par stykker igen i år. Så i dag har jeg været ude for at købe garn og knapper. 

Jeg har købt noget Merino uld i henholdsvis hvid og lilla. Derudover havde jeg en idé om at det kunne være fint med neon knapper på den hvide vest. Det kan dog godt være, at jeg køber nogle andre. Det kunne være fint med nogen i træ. 

Opskriften til vesten kan findes her.





4 kommentarer:

  1. Det bliver da så fedt med de der neon knapper! men ja, jeg kan godt forstå dilemmaet når det nu også ville være meget fint med træknapper... Er løsningen mon mere strik? :-)
    God fornøjelse
    Mvh Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke?! Neon var min idé, men Ea var ikke begejstret. Men løsningen er klart mere strik :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Det er en bekendts mor, som strikker et par veste til Vigsen :-)

      Slet