søndag den 15. september 2013

Indretnings weekend

For kort tid siden besluttede vi (okay, mest jeg) at Viggas værelse skulle laves om. Det var ikke fordi jeg var utilfreds med, hvordan der så ud men mere funktionaliteten af møblerne. Der manglede ligesom nogle overflader, hvor hun kunne stå og lege.
Inde i stuen har vi lavet et legehjørne, hvor vi har brugt et opbevaringssystem fra Ikea, som hedder Trofast. Det er ikke verdens kønneste, men det er virkelig funktionelt - især når man har skrå vægge ligesom os. Derfor besluttede vi at vi måtte have to af dem ind til Viggas værelse.

Derfor har vi brugt vores weekend på en tur i Ikea, at samle møbler, rykke om, pakke en masse af Viggas gamle tøj ned og ikke mindst tranportere Viggas gamle møbler hjem til min mor. Vi har bestemt ikke ligget på den lade side og nu er jeg også ret træt.

Vi er ikke færdige på værelset endnu og har ikke fået taget nogle ordenlige billeder. Lagde dog et lille "sneak peak" op på instagram tidligere og det kan jeg da lige dele.

I kan se, hvordan Viggas værelse så ud før lige her.


1 kommentar:

  1. Det med de lave overflader kender jeg godt... Jeg bruger det meget i dagplejeværelset, hvor det er ganske genialt

    SvarSlet