søndag den 25. august 2013

Slut, prut, finale

I morgen er min sommerferie officielt slut. To måneder af fløjet afsted og et semester på skolebænken venter forude. Det er med lidt blandede følelser for ville selvfølgelig, allerhelst, tilbringe al min tid sammen med Vigga... På den anden side vil også bare gerne være færdig med min uddannelse.

Det har været den bedste sommer. Vi har lavet en hel masse og fået en masse oplevelser sammen. Vigga er bare blevet så stor og den sidste uges tid har hendes sprog udviklet sig en del. Jeg elsker at have al den tid med hende, som jeg har og synes det er svært at skulle undvære det. For selvom jeg har mange korte dage, så har jeg, i perioder, også mange lange. Man får bare lige lidt mere med når man er sammen med hende hele tiden og det kommer jeg til at savne. I morgen bliver nok den hårdeste dag, men jeg er sikker på vi alle hurtigt falder ind i rutinen igen :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar