søndag den 4. august 2013

Fødselsdag

I dag er min fødselsdag og jeg fylder 25 år. Jeg har fået en hel del du-bliver-gammel jokes, men sådan har jeg det faktisk slet ikke. Er fuldt ud tilfreds med at blive med at blive 25 - er dog ikke sikker på jeg kan sige det samme når jeg bliver 30 ;-)

Jeg har haft den skønneste dag. Først blev jeg vækket af Ea, Vigga og Vilja (vi har passet Viggas kusine i nat) med fødselsdagssang og morgenbord. Halv 10 blev Vilja hentet og klokken 10 dukkede min mor, mormor og morfar op til et lille stykke kage. Efter Viggas lur tog vi ind til byen og gik lidt rundt - fik shoppet lidt til os alle og så tog vi på Wagamama for at spise aftensmad. Det er ved at være lidt af en tradition at vi spiser på Wagamama til min fødselsdag. Jeg synes virkelig godt om deres mad og jeg elsker at det er så uformelt, men alligevel hyggeligt. 

Har fået en masse skønne gaver. Mest penge men det var også, hvad jeg havde ønsket mig ;-)

I får lige billedspam fra dagen... 











4 kommentarer:

  1. Skøøøøøøøøønne billeder :-*

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen og dejlige billeder fra jeres dag :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen :) Det lyder til at dagen har været dejlig.

    SvarSlet
  4. et stort tillykke :)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet