lørdag den 8. juni 2013

Dragør Marked, camping og hygge med olderne

Vi har haft en lang men super hyggelig dag! Viggas oldemor og oldefar (min mormor og morfar) har campingvogn i Dragør. Vi elsker at besøge dem derude for Vigga hygger sig gevaldigt. Hun har sandkasse og badebassin i deres "have" og på campingpladsens legeplads er der en........ HOPPEPUDE! Det er lige noget for Vigga og hendes mødre. 
Vi bliver forkælet med god mad derude og hygger os altid. 

Denne weekend bliver der afholdt Dragør Marked og det ligger lige over for campingpladsen. Så vi skulle selvfølgelig lige over at kigge lidt og faldt over nogle gode tilbud (dette kommer i et andet indlæg). 











6 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud og hvor har I bare en flot barnevogn:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.

      Det er faktisk en som min mormor og morfar har købt og sat i stand. Så har vi den stående ude på deres campingplads. På den måde var det lidt lettere for min mormor og hente os - så behøvede vi ikke slæbe klapvogn og en masse med :-) Det er rigtig dejligt :-)

      Slet
  2. Elsker billedet af let skeptisk soppende mops ved siden af ægte vandhund : )
    Det ser så hyggeligt ud med sol og marked..
    Kh. Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Min mormor blev ved med at sige, at hun elskede at bade. Men hun (hunden) stod fuldstændig froset i det der bassin, så jeg tvivler lidt på det ;-)

      Slet
  3. Hold nu op en charmtrold <3
    ELSKER billedet hvor hun har en ballon i hånden - simpelthen så smukt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Heidi! :-) Jeg synes også selv at hun er noget så charmerende :-)

      Slet