torsdag den 9. maj 2013

Vinder af Sejedrenge.dk konkurrencen og efterlysning af tidligere vinder

En vinder er fundet og det blev, denne gang, DesignLoppen. Stort tillykke med den skønne præmie - jeg er kun lidt jaloux ;-)

Send mig en mail med navn og adresse, style og størrelse og så skal jeg sørge for at bringe informationerne videre.

Nu, hvor vi er ved vindere vil jeg efterlyse vinderen af Off roaderen. Jeg har forsøgt, at sende dig en mail men har ikke modtaget nogen tilbagemeldning. Millermus, håber du ser dette; kontakt mig venligst indenfor de næste par dage ellers er jeg desværre nødt til at trække en ny vinder.

Tilfældig tal udtrækning af Find En Vinder

1 kommentar:

  1. Stort tillykke til vinderen :)

    Kig endelig forbi min konkurrence med over 20 præmier fra bla navnesutten, 3kronerleg, kidstoria M.fl

    http://bykirsti.blogspot.dk/2013/05/kmpe-konkurrence-med-masser-af-lkre.html

    SvarSlet