fredag den 10. maj 2013

Sandaler sommeren 2013

I morgen skal vi ud og købe sandaler. Jeg er lidt spændt på udvalget, da jeg har hørt at man skal være ret hurtig ude og det ved jeg ikke om vi er. Vi kan rigtig godt lide de helt klassiske sandaler og jeg tror vi er kommet frem til de skal være brune. Vi kan også rigtig godt lide de gule modeller, men jeg tror bare at den brune, farvemæssigt, vil passe til mest. Men nu må vi se...

Jeg tror forresten ikke, at jeg har fået skrevet der herinde men Vigga er begyndt at gå. Jeg elsker simpelthen at se hende vimse rundt og kunne bruge hele dagen på det. Hun render rundt med alt hendes legetøj og hun er blevet meget bedre til at lege lidt selv.

Tilbage til sandaleren. Jeg har fundet et lille udvalg af sandaler som umiddelbart kunne være interessante. Jeg havde egentlig forelsket mig i et par fra Bisgaard, som jeg ikke har kunne finde på nettet. Men nu, hvor jeg lige tænker over det så er det vidst heller ikke startersandaler. Jeg har ganske vidst ikke meget forstand på sko men tænker at nu, hvor hun ikke har gået særlig længe er det et par startersandaler vi er ude i - eller tager jeg helt fejl? :-)
Arauto RAP klassisk sandal i gul - Ea er rigtig vild med denne model og jeg er ikke særlig begejstreret for andet end farven
Bisgaard sandal i gul - den er da eget fin


Angulus begyndersandal og lige nu min absolutte favorit

Angulus sandal - kan faktisk rigtig godt lide modellen, men den er nok en anelse for lukket

Bisgaard sandal i marrone - ved nærmere eftertanke er jeg faktisk ikke så vild med denne model

4 kommentarer:

  1. Det skal da være de gule!!!!

    SvarSlet
  2. Helt sikkert en god ide med startersandal :) jeg har læst mig frem til, at hvis de stadig kravler, skal sandalen være lukket - bare lige et lille fif ;)

    Vi er også på jagt efter sandaler, men Noam kravler slet ikke mere og så har han åbenbart en ret smal fod, så jeg må endnu en tur ned til en skoforhandler, jeg tør simpelthen ikke købe over nettet ifht pasform :)

    SvarSlet
  3. Jo ville også anbefale en startersandal. Vi var ikke ude i god tid dengang Aya skulle have sine første par, og det endte ned nogle (ikke så kønne) Ecco startersandaler som sad perfekt og var lette. Aya har også en smal fod og de brede sandaler som f.eks Angulus passer slet ikke hende.. Synes også de er meget tunge. Arauto RAP havde hun sidste år i en lækker gul farve, og vinterstøvlerne også derfra. Det mærke passer perfekt til hende. Vil anbefale "min søsters butik" på Østerbro hvor der er god service og 10% rabat hvis man bliver medlem (er gratis).

    SvarSlet