torsdag den 6. december 2012

Lidt mere af det der syning

I sommer var jeg forbi den lokale genbrugsbutik og fandt det det fedeste Bamse og Kylling stof. Jeg husker det selv tilbage fra min barndom så det er bare fantastisk. Det kostede 28 kr og tænkte, at det var, helt vildt, billigt. Da jeg så kommer til kassen siger ekspedienten: "Aj, det her er jo helt i stykker - det skal du da have for halv pris" (det er jo stof så der er klippet et stykke af). Så hjem kom jeg med et kæmpe stykke Bamse og Kylling stof for 14 kr :-D

Nå! Men vi skulle jo bruge det til nået. Så igår forslog jeg Ea, at hun kunne sy en pude af det til Vigga. Jeg ville gerne have gul tittebåndskant og grønt stof bagpå. så det måtte vi lige ud efter. Resultatet blev SÅ fint. Tror vi må give den til Vigga i fødselsdagsgave også :-)



6 kommentarer:

  1. den er rigtig fin <3 Jeg har syet en lignende til Vera bare med gul og hvid prikket stof bagpå og orange tittebånd (mangler stadig to, når det jo nok på et tidspunkt ha ha ;)) og så har jeg lavet en madras til hende med samme stof på :D Bamse og Kylling er Veras største kærlighed udover hendes forældre altså ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har godt set jeres fine pude, Pia. Jeg har nok også fundet liiidt inspiration der ;-)
      Jeg har også sagt til, Ea at hun skal sy et par stykker til. Tror det kunne være fine, hvis de alle havde forskellige baggrundsfarve.

      Ih, hvor hyggeligt. De er også meget søde. Vigga sover med sin ælling om aftenen. Men hun er overhovedet, slet, slet ikke interesseret i TVet. Hun er dog rigtig glad for Kaj og Andreas CD og rokker trofast til den, hver dag :-D

      Slet
    2. inspiration er dejligt og glad hvis jeg kan inspirere <3 og ja, skønt med en masse puder man kan putte i - Vera er begyndt at tage puden op og kramme den, det er sødt <3

      Vera går helt i stå, når Bamse er i TVet - sjovt :D ha ha lyder til at Vigga er lige så glad for musik som Vera, der bliver også rocket igennem herhjemme :D

      Slet
  2. Den er så fin!
    Kh. Sofie

    SvarSlet
  3. Hvor er den altså sød! :-) Jeg har selv sengetøj til min gamle junior dyne med samme slags stof. Det sæt er også blevet passet på og gemt til mine fremtidige børn :-)
    Kh Christina.

    SvarSlet