torsdag den 13. december 2012

Fiskefrikadeller med grøntsags-remo

Jeg er ikke ved, at starte en madblog. Men jeg kan rigtig godt lide at lave mad og bage. Derfor synes jeg også der skal kunne mærkes på her på bloggen.
- Bare lige en forklaring på, at jeg indimellem smider en opskrift eller to herind ;-)

Nå. Men forleden dag stof menuen på Fiskefrikadeller med Grøntsags-remo og ovnbagte rodfrugter med lidt sesam og timian. Det var en opskrift, som jeg fandt i den bog som hedder "Meyers mad til de mindste". Her findes rigtig mange lækre opskrifter til børnefamilier. Noget jeg rigtig godt kan lide ved den bog er, at der ofte er en del grøntsager involveret. I kan finde opskriften HER.
Disse fiskefrikadeller er de bedste jeg nogensinde har lavet. Der er både revet gulerod og kartoffel i og det var altså ret lækkert. Jeg kom lidt for meget væske i, så de blev lidt flade i det - men smagte alligevel skønt :-)

1 kommentar: