lørdag den 24. november 2012

Gulerodsbrud

Da vi fik besøg i dag skulle der selvfølgelig lidt hygge til. Jeg besluttede derfor, at bage min "elskede" gulerodsbrud. Det er virkelig en af mine stor-favoritter når det kommer til brød. Derfor er jeg nødt til, at dele opskriften med jer. Selvom det virker lidt underligt, så er den altså super let at lave. Jeg lod mig selv skræmme lidt af fremgangsmåden, da jeg så opskriften første gang. Jeg springer hurtigt over, hvis det er helt ukendt. Men i må altså i gang med at bage - de smager såååå godt :-D Vigga elskede dem også....

Jeg har selv bagebogen, men jeg har fundet opskriften til jer her

Dejen er hævet flot op 


De ser lidt mærke ud på billedet, men de blev perfekte :-)

4 kommentarer:

  1. Åh, de smager så himmelsk gulerodsbrud, alt for længe siden jeg har spist sådan en!

    - Anne

    SvarSlet
  2. De ser lækre ud! Det skal da helt sikkert prøves herhjemme!

    SvarSlet
  3. I må bare i gang :-D De er super lette at lave og i vil helt sikkert lave dem igen og igen ;-D

    SvarSlet