mandag den 8. oktober 2012

Lige et par opdateringer

Jeg har voldshoppet her i weekenden. Selvfølgelig ikke til mig men til Vigga. Hun er i 74 nu og vi havde stort set intet i str. 80. Så det måtte jeg jo lige lave om på. Har købt en masse, masse lækre ting. Desværre har jeg ikke modtaget det endnu, så i må lige vente med at se det. Glæder mig til, at vise jer det :-)

Vi er også ved, at lave lidt om herhjemme. Vi arbejder på at gøre stuen lidt mere baby og legetøjsvenlig. Tror ikke det er blevet pænere, men synes faktisk det er ret hyggeligt. Det er ikke helt færdigt, da Eas far lige skulle skære en plade og lidt af hvert. Der skal selvfølgelig nok komme billeder :-D

... Og sidst men ikke mindst. I kan nu følge os på Instagram, som jeg er nogenlunde til at opdatere. Der sidder i ikon ude i højre side, som i kan klikke på.

Godnat med jer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar