lørdag den 4. august 2012

I dag er det Louises fødselsdag, hurra, hurra, hurra :D

Som i jo nok kan gætte har jeg fødselsdag i dag. Jeg bliver 24 og det er min første fødselsdag som mor. Det er helt vildt, så meget der er sket det sidste år. Det er endnu vildere, hvor meget dejligere livet med Vigga er <3

Jeg husker tydeligt min fødselsdag sidste år. Jeg var gravid, vejret var skønt og vi var taget en tur på Bakken. Vi havde faktisk en rigtig dejlig dag og jeg blødte for EN gangs skyld ikke. Lige indtil vi skulle hjem, så begyndte blodet at fosse endnu en gang. Puha! Husker tydeligt, hvor bange jeg var for at miste hende, hver evig eneste dag. Men nu ligger hun heldigvis lige her i sin vugge og sover trygt <3 Hun er altså vores helt eget mirakel og den bedste gave jeg nogensinde kunne få. 

Men nok om det og mere om i dag. Jeg er i dag vågnet op til lækkert morgenbord, lækker kone, lækker datter, lækkert vejr, lækre gaver og fødselsdagssang :-D

Senere skal vi en tur på Wagamama og spise forkort derefter må vi se, hvor vi ender. En ting er i, hvert fald sikkert. Jeg skal have bagt tonsvis af dej i aften, så det er klart i morgen ;-) Det bliver en dejlig dag kan jeg mærke.

Et dejligt morgenbord, som er fotograferet af min kone, i aftes ;-) Billederne fra i morges indeholder mig med morgen hår og og nattøj. Det vil jeg gerne skåne jer fra ;-)

GAVER!
TIl venstre er der en grøntssagssnitter til min Assistent køkkenmaskine. Et billede af cirkushesten, af Aage Sikker Hansen.  ELSKER den hest altså. Og sidst men bestemt ikke mindst to rammer fyldt med billeder af Vigga og jeg. Det er klart den bedste gave NOGENSINDE! 

   

5 kommentarer:

  1. Hun kan bare det der, hende Ea :D Virkelig fine gaver! Og kæmpe stort tillykke med de 24!

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig morgen du har haft:-) Stort tillykke med fødselsdagen! Håber resten af dagen bliver lige så dejlig med dine piger. Knus Katrine DFFM ;-)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med fødselsdagen! Sikke nogle skønne gaver :D

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne gaver. :)
    Jeg har gang i en give-away for tiden, så håber du vil tage et kig forbi den;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Ej er vild med det billede :) Og super hyggelig blog du har her :)

    SvarSlet