mandag den 20. august 2012

En lille blogleg :-)

Jeg er blevet tagget i en blog-leg af Regitze - Jeg synes egentlig det er meget sjovt og efter at have tjekket, hvilket billede jeg rent faktisk skulle bruge vil jeg gerne være med ;-)
Fremgangsmåden er følgende:

Find din mappe med billeder på computeren
Vælg mappe nr 5
I den mappe finder du billede nr 5
Smider det på din blog med en beskrivelse



Derefter tagger du 5 andre bloggere til at være med i denne leg.


Mit billede befandt sig i en mappe som hedder "fremkald". En mappe jeg lavede for længe siden, med billeder af Vigsen som skulle fremkaldes. Det er de selvfølgelig ikke blevet, men alting tager jo tid.

Billedet er taget 03.01.12 og dvs. vi er på THO (tidligt hjemmeophold). Jeg ligger på sofaen sammen med Vigga og vi ligger hud mod hud. Derudover har jeg en sonde i hånden. Lige præcis dette billede fortæller så meget om mit liv i denne periode. Det var stort set det eneste man lavede de første måneder af Viggas liv. Lå hud mod hud og gav sonde. Nå ja. Så pumpede man selvfølgelig også mælk ud, men det forsøger jeg at fortrænge ;-)
Men dejligt billede der bringer mange minder frem. Der føles så langt væk selvom det er kort tid siden.

 
























Jeg har tagget: BabyDuttenOliverogfamilien, HeinesimoneFrkannesette og Thevintagehausfrau.

Så nu må vi se, hvor mange der vil lege med :-)





2 kommentarer:

  1. Hej Louise
    Sikke et skønt billede af lille, baby Vigga :) .. Tak for tagget, men jeg har allerede deltaget ;)

    SvarSlet