fredag den 27. april 2012

Så blev det weekend

... Og selvom jeg er på barsel, så ser jeg rigtig meget frem til weekenderne. Det betyder nemlig at min søde kone er hjemme sammen med os.
Denne uge har været lidt hård at komme igennem. Vigga og jeg har været alene hjemme to aftner denne uge, da Ea har været til møde. Normalt er det egentlig okay, selvom det selvfølgelig godt kan blive lidt trist uden voksenselskab. Men siden i fredags har Vigga ikke ville sove om dagen, hvilket resulterede i en meget træt og ulykkelig pige om aften. Hun er ikke en baby som græder synderlig meget, så når hun gør knuser det mit moderhjerte. I dag har der heldigvis ikke været noget og hun har sovet dejligt. Håber det var en lille tiger vi havde på besøg, som nu er rejst videre til en anden stakkels mor.

Her til aften besluttede vi os for at tage ind tur ind til Torvehallerne for at få lidt aftensmad. Det var super hyggeligt for vejret var bare fantastisk og stemingen er så hyggelig. Vigga var vågen så hun var, for første gang nogensinde, sådan rigtig oppe og side udenfor. Hun er blevet så stor den lille fis <3



 Vigga og jeg <3

Uh, de er gode de fingre. Vi er nået til "alting skal i munden" alderen. Det er egentlig lidt hyggeligt :)

... Og lynlåsen skal der også lige smages på



I morgen skal vi til babymesse og jeg glæder mig som et lille barn. Har været der en enkelt gang, før vi fik Vigga og det er altså ikke helt det samme. Synes det er så hyggeligt og gå rundt og kikke på de forskellige ting og sager. Mon ikke vi også kan finde en lille ting eller to til Vigs? ;)

Vi skal dog nok holde os lidt tilbage, da vi holder navngivningsfest næste lørdag. Apropos navngivningsfesten så havde vi virkelig satset på godt vejr, så folk også kunne rykke udenfor for at sidde og børnene kunne lege på legepladsen. Men jeg har lige tjekket DMI og ja - billedet taler for sig selv......


Håber, håber, håber det kommer til at se lidt bedre ud. Krydsede fingre er meget ønsket :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar